Start -> DokumentyTak samo w:
Start -> Uruchomznajdują się wpisane przez Ciebie komendy, jak np.: "cmd". Pozostają one w pamięci komputera. Aby usunąć wszystkie wpisane przez Ciebie komendy oraz usunąć ostatnie otwarte dokumenty, można skorzystać z darmowej aplikacji TweakUI lub wykonać:
kliknąć prawym klawiszem myszki na "Start", wybrać "Właściwości", w nowym oknie wybrać zakładkę "Menu Start", kliknąć na "Dostosuj", w nowym oknie kliknąć na Wyczyść, kliknąć OK dwa razy :)Po tej operacji wszystkie dokumenty z menu "Start-> Dokumenty" oraz wpisane komendy w "Start -> Uruchom" zostaną usunięte. Oczywiście pliki pozostają, a tylko same skróty do tych plików są usuwane. Jeśli jednak skorzystacie z TweakUI, to należy zainstalować ten program klikając prawym klawiszem na "tweakui.inf". Po kilku chwilach program jest dostępny w:
Start -> Ustawienia -> Panel sterowaniaPo otwarciu aplikacji należy przejść na zakładkę "Paranoia" i zaznaczyć wybrane przez Was opcje.
Aplikacja dodatkowo posiada wiele ciekawych opcji, które są przydatne dla zaawansowanego użytkownika i z którymi warto się zapoznać. Polecam.